> >

09 - 1998 KHS Aero Track v1

Frame:
KHS Aero Track 56cm

Fork/Headset:
KHS Aero Track; Chris King 2Nut

Crankset/Bottom Bracket:
Sram Omnium; Truvativ GXP-Team

Pedals:
Dura Ace PD-7810

Drivetrain/Cog/Chainring/Chain:
49:15; Dura Ace; FSA; Izumi Model V

Handlebars/Stem:
Bontrager Race Bullhorn; Bontrager RL

Saddle/Seatpost:
Fi'zi:k Arione; Thomson Elite

Front Wheel/Hub/Tire:
Zipp 440; China; Continental

Rear Wheel/Hub/Tire:
Shit; Shit; Bontrager T1

Added by jdawg4334. Last updated about 1 year ago.

As of over 10 years ago, jdawg4334 has indicated that they no longer own this bike.

Latest 20 Comments

Show all 96 comments

toothpaste

toothpaste says:

Red bike is dope!

Posted over 5 years ago

RRillon

RRillon says:

this is such a dope build man, simple and clean.. looks awesome

Posted over 10 years ago

strange

strange says:

simple nice!

Posted over 10 years ago

shaiful-lidzwan

shaiful-lidzwan says:

Sweet bike.
What kind of chainring bolts are you using for omnium crack and FSA chainring? Are those the omnium stock bolts?

Posted over 10 years ago

Anday

Anday says:

This is my favorite KHS build and serves as an inspiration for my own KHS. Keep up the good work!

Posted almost 11 years ago

jdawg4334

jdawg4334 says:

Thanks dude!

Posted almost 11 years ago

brembilla

brembilla says:

Why the chainstay protector???

Posted about 11 years ago

jdawg4334

jdawg4334 says:

Idk... I took it off. Hahaa.

Posted about 11 years ago

revs714

revs714 says:

really dig this bike!! looks fast!! you hold it down for the OC track bike scene! good to know there real cyclist among all the skittles bikes!

Posted about 11 years ago

jdawg4334

jdawg4334 says:

Hahaha, my friends and I are always saying the same thing. Fixed gear is just... not professional down here. So it's our job to keep it real. Thanks man!

Posted about 11 years ago

brembilla

brembilla says:

I just moved to the OC and I have to agree... then again I live in Irvine... probably one of the most boring cities for a high schooler... and let's not even begin to discuss the non-existent scene here.

Posted about 11 years ago

jdawg4334

jdawg4334 says:

Hahaha, Irvine has like the biggest scene ever! But then again, for you to say that, you must not be Asian. Just ride to different cities! But you're right, now that I think of it, I literally never ride into Irvine.

Posted about 11 years ago

revs714

revs714 says:

LA is were its at!

Posted about 11 years ago

brembilla

brembilla says:

Idk from what it seems like all the kids have fgfs or bmx.. but maybe UCI is better? I'm half illipino lol but I haven't visited UCI yet. Is that the area you're more referring to as having the scene? I know road biking here is strong as hell though.

Posted about 11 years ago

revs714

revs714 says:

all around LA is has a prety nice scene LA has an all around bike scene from road to mountain CX track BMX ext.

Posted about 11 years ago

jdawg4334

jdawg4334 says:

Hahaha, not fixie scene, it's all about that ABD scene. And LA is too gnarly... Gotta go to Laguna.

Posted about 11 years ago

AlanSubono

AlanSubono says:

add to fave! :)

Posted about 11 years ago

Alena12

Alena12 says:

I like your bike dude it's awsome

Posted about 11 years ago

jdawg4334

jdawg4334 says:

Thanks man!

Posted about 11 years ago

Rays

Rays says:

How much did you pick up this frameset for?
And nice paint looks cool i black

Posted over 11 years ago

jdawg4334

jdawg4334 says:

Thanks! Gonna get it professionally painted soon!

And I got the bike complete with cheaper parts on it for 660! 65 dollar shipping I think.

Posted over 11 years ago

Show 76 more comments