Home
> >

FOREVER young(SOLD)

Frame:
FOREVER 56 JAPAN

Fork/Headset:
TANGE japan 1987/POXIE

Crankset/Bottom Bracket:
RAYD / MICHE

Pedals:
MKS with strap poxie

Drivetrain/Cog/Chainring/Chain:
17 tooth DIA COMPE cog,48 tooth RAYD chainring

Handlebars/Stem:
Nitto RB-002 bullhorn with Gran Compe 100mm (use)

Saddle/Seatpost:
FIZIK airone / MICHE (use)

Brakes:
----

Front Wheel/Hub/Tire:
SPECIALIZED tubular / continental tubular 23c (use)

Rear Wheel/Hub/Tire:
ARAYA / made by me / vittoria randonneur 28c (use)

Accessories:
FIBER FLARE

Bike History

Click a link below to see past stages of this bike.

  1. Initial
  2. FOREVER young
  3. FOREVER love young
  4. better than

Added by merahmeriah. Last updated about 11 years ago.

21 Comments

MoonK_Bicycle

MoonK_Bicycle says:

stem ambrosionya masih ada ga apa ikut di jual?

Posted over 10 years ago

CaptainSlowdive

CaptainSlowdive says:

lol. this is a good photo of selling your bike. nice collection btw.

Posted over 10 years ago

imran

imran says:

Nice setup

Posted over 11 years ago

merahmeriah

merahmeriah says:

thankss =))

Posted about 11 years ago

dumbass

dumbass says:

wow,,nice setupp dude

Posted over 11 years ago

merahmeriah

merahmeriah says:

thankss dudee

Posted about 11 years ago

max5480

max5480 says:

yeah the newest edition is really good

Posted over 11 years ago

merahmeriah

merahmeriah says:

thx max =))

Posted over 11 years ago

strange

strange says:

i like that bike..but dont know the frame..can you tell me something about it?

Posted over 11 years ago

merahmeriah

merahmeriah says:

I also do not understand the frame if it =))? made in taiwan maybe .. sure I get it in the junkyard near home


sorry my English not good =))

Posted over 11 years ago

strange

strange says:

thanks! :-)

Posted over 11 years ago

vincent

vincent says:

lama gak liat beer bintang...btw sweet build n love the mini

Posted over 11 years ago

merahmeriah

merahmeriah says:

hohoh,,makasih omm...merapat lah banyak bintang dirumah,,heheh

Posted over 11 years ago

richie

richie says:

Fix the bars..

Posted over 11 years ago

merahmeriah

merahmeriah says:

okee

Posted about 11 years ago

cinemattic

cinemattic says:

those bullhorns look uuuuuncomfy at that angle... but nice ride tho!

Posted over 11 years ago

merahmeriah

merahmeriah says:

like a rb 002 angle

Posted about 11 years ago

afrangi

afrangi says:

yeah this frame looks Sick!! and nice grips

Posted over 11 years ago

merahmeriah

merahmeriah says:

wooww

Posted over 11 years ago

balbal

balbal says:

waaah ada mini di belakangnya hehehe

Posted over 11 years ago

merahmeriah

merahmeriah says:

hehehe

Posted over 11 years ago