> >

Unknown Ps1 Limited Edition Frame

Soooo here's my build for the upcoming summer, It's the 1 of 60 Chrome and black custom Ps1 frame Unknown made. let me know what yall think

Frame:
Unknown Ps1

Fork/Headset:
3T Funda Pro full Carbon Fork/Stolen Bike Co Headset

Crankset/Bottom Bracket:
Sram s300 Alloy Series/ Gxp Bottom Bracket

Pedals:
All City Track Pedals with All City Cages and Pake Straps

Drivetrain/Cog/Chainring/Chain:
15t All City Cog/48t Stock Chainring/KMC

Handlebars/Stem:
Zipp Compact Bars/Zipp Service Course SL

Saddle/Seatpost:
Fizik Arione/Thompson Setback

Brakes:
What ?

Front Wheel/Hub/Tire:
H Plus Son Archetype/Origin8/Kenda

Rear Wheel/Hub/Tire:
H Plus Son Archetype/Origin8/Gatorskin

Added by JayOhRGeeE. Last updated over 10 years ago.

12 Comments

nightstalker

nightstalker says:

its a ebay 3t fork right?

Posted over 10 years ago

JayOhRGeeE

JayOhRGeeE says:

No its the real deal, from 3T. Not no China carbon. Never have I ordered bike parts from eBay lol

Posted over 10 years ago

nightstalker

nightstalker says:

if you could afford the real 3t fork, why didnt you get omniums?

Posted over 10 years ago

JayOhRGeeE

JayOhRGeeE says:

Because I got a sweet deal on the sram crankset? I don't see what your trying to get at here sir

Posted over 10 years ago

nightstalker

nightstalker says:

im going no where. im assuming your "deal" was at fratelli?

Posted over 10 years ago

nightstalker

nightstalker says:

yup

Posted over 10 years ago

JayOhRGeeE

JayOhRGeeE says:

Yeah I wasn't planning on getting that fork but a shop had it for less than retail and I had the cash on me so I figured why not & just got it. & by that time I already had my sram crankset, definitely do wish I had spent a little more cash and went with the omniums tho

Posted over 10 years ago

nightstalker

nightstalker says:

i see

well, at least youre one of the fixed gear cyclist with a GOOD build in that page

Posted over 10 years ago

JayOhRGeeE

JayOhRGeeE says:

Thank you very much sir I appreciate that

Posted over 10 years ago

Chris_Optimus

Chris_Optimus says:

With the seatback post you sit too much "on your backwheel" you should get more weight on your front end, just to balance the bike better,

Posted over 10 years ago

Chris_Optimus

Chris_Optimus says:

Nice sled!

I would prefer a setpost without offset and a longer stem instead, jsut to upgrade your PERFORMANCE.

Posted over 10 years ago

JayOhRGeeE

JayOhRGeeE says:

Thanks! & thank you for your feedback I'll be sure to keep that in mind

Posted over 10 years ago