Home
> >

GT AMERICA...FUCK YEEAAAHHHHH!

custom built by tiemeyer. this bike was fast, and handled great. sold this...and kinda regret it. loved it :|

Frame:
GT

Fork/Headset:
edge / dura ace

Crankset/Bottom Bracket:
sg75

Pedals:
all city

Drivetrain/Cog/Chainring/Chain:
phil / sugino mighty / izumi

Handlebars/Stem:
b259aa / pearl

Saddle/Seatpost:
kashimax / dura ace

Front Wheel/Hub/Tire:
open pro / phil

Rear Wheel/Hub/Tire:
open pro / phil

More Info:
a previous owner did this: http://www.good.is/post/junkan-fixies-from-tokyo-to-osaka/

Bike History

Click a link below to see past stages of this bike.

  1. Initial
  2. GT AMERICA FUCK YEAH

Current Stage Info:

switched to risers till i sold it.

Added by outofstep. Last updated almost 7 years ago.

As of almost 7 years ago, outofstep has indicated that they no longer own this bike.

14 Comments

ghostridethewhip

ghostridethewhip says:

I will never die

Posted about 3 years ago

ghostridethewhip

ghostridethewhip says:

USA

Posted over 3 years ago

Mmirdamadi96

Mmirdamadi96 says:

hey man just wondering...were you in a video/ movie called tokyo to osaka?

Posted over 7 years ago

Mmirdamadi96

Mmirdamadi96 says:

if not i think the previous owner might have been.

Posted over 7 years ago

outofstep

outofstep says:

hey sorry, just saw this comment. the owner before the dude i bought this from was in that video. sick right?!

Posted over 7 years ago

Mmirdamadi96

Mmirdamadi96 says:

No way!! HAHA! i saw this and i was like AH I FUCKING KNOW THAT FRAME.

Posted over 7 years ago

outofstep

outofstep says:

hahah it seems like a LOT of people haven't seen that video. i think it's pretty awesome though.
i remember about 4 years ago, i saw that guy riding through my neighborhood on that bike and i was amazed. i have a thing for GT's...and i told myself that i was gonna own that frame one day. i went bananas when i came across it for sale. hahah had to get it!

Posted over 7 years ago

Mmirdamadi96

Mmirdamadi96 says:

Well i noticed it like instantly! where do you live anyway that you came across this guy?..

Posted over 7 years ago

outofstep

outofstep says:

Los Angeles, CA!

Posted over 7 years ago

ghostridethewhip

ghostridethewhip says:

+1

Posted over 3 years ago

JerBear

JerBear says:

sooo ill where did get the frame?

Posted over 8 years ago

max5480

max5480 says:

freedom is the only way yeah

Posted about 9 years ago

ghostridethewhip

ghostridethewhip says:

+1

Posted over 3 years ago

Coomer

Coomer says:

Nice!

Posted about 9 years ago