> >

Superb Sprint

Have road drops / clinchers for street use!

Frame:
54 Superb Sprint

Fork/Headset:
Superb / Chris King

Crankset/Bottom Bracket:
Suntour Superbe Pro NJS 167.5 / Sugino NJS w/ non NJS cups

Pedals:
Forte Team

Drivetrain/Cog/Chainring/Chain:
14T Suntour NJS / 48T Suntour NJS / SRAM Pc-1

Derailleurs/Shifters:
N/A

Handlebars/Stem:
Nitto B123 NJS Cr Mo / Nitto Jag 110 NJS

Saddle/Seatpost:
San Marco Regal / Superb NJS`

Brakes:
N/A

Front Wheel/Hub/Tire:
Suntour Superbe Pro NJS / Araya Gold NJS w hoshi bladed NJD spokes / Soyo gold NJS silk

Rear Wheel/Hub/Tire:
Suntour Superbe Pro NJS / Ukai NJS w Hoshi bladed NJS / Soyo Gold NJS silk

Added by AlvinGC. Last updated almost 11 years ago.

As of almost 11 years ago, AlvinGC has indicated that they no longer own this bike.

45 Comments

namegoeshere_808

namegoeshere_808 says:

Just wondering, what's your inseam?

Posted about 10 years ago

B96

B96 says:

Is this still for sale, saw it on CL but not anymore

Posted almost 11 years ago

AlvinGC

AlvinGC says:

Sold, but i have a FTP for 400$.

Posted almost 11 years ago

B96

B96 says:

Damn, that was a nice looking bike, I already have a FTP 09...lawl

Posted almost 11 years ago

Doctor_Jones_

Doctor_Jones_ says:

what stand is that alvin?

Posted almost 11 years ago

AlvinGC

AlvinGC says:

A piece of steel, my father cut and molded. haha

Posted almost 11 years ago

Doctor_Jones_

Doctor_Jones_ says:

i'll just have to make one myself ; )

Posted almost 11 years ago

Mharisma

Mharisma says:

Love ur bike so much!

Posted almost 11 years ago

AlvinGC

AlvinGC says:

Should buy it!

Posted almost 11 years ago

TVISBADFORU

TVISBADFORU says:

you selling this bike still?

Posted almost 11 years ago

AlvinGC

AlvinGC says:

Yeah sir.

Posted almost 11 years ago

JonathanSheen615

JonathanSheen615 says:

Is this bike for sale??

Posted about 11 years ago

AlvinGC

AlvinGC says:

Yeah.

Posted about 11 years ago

ThisGuyPedro

ThisGuyPedro says:

where did you find your saddle?

Posted about 11 years ago

AlvinGC

AlvinGC says:

I got it off Craigslist, Why?

Posted about 11 years ago

ThisGuyPedro

ThisGuyPedro says:

I've been looking for one like just that. I haven't been able to cop one yet

Posted about 11 years ago

AlvinGC

AlvinGC says:

Just trade bikes w/ me haha

Posted about 11 years ago

ThisGuyPedro

ThisGuyPedro says:

hahaha later on

Posted about 11 years ago

AlvinGC

AlvinGC says:

Trade 4 Flite.

Posted about 11 years ago

ThisGuyPedro

ThisGuyPedro says:

My flite has noticeable scratches
Dobt know if you wanna trade for that

Posted about 11 years ago

AlvinGC

AlvinGC says:

Oh, i'd trade bikes.

Posted about 11 years ago

ThisGuyPedro

ThisGuyPedro says:

I would like to test ride it before I trade hahaha

Posted about 11 years ago

wuwu_startrack

wuwu_startrack says:

lovely!

Posted about 11 years ago

JSTEWART304

JSTEWART304 says:

Sick build man. Love the superb bikes.

Posted about 11 years ago

salazar

salazar says:

that bontrager tires are dope

Posted about 11 years ago

cjdavid

cjdavid says:

Imma cop one

Posted about 11 years ago

Fazz7

Fazz7 says:

Looks hella' clean

Posted about 11 years ago

krilli88

krilli88 says:

Crazy bike!!

Posted about 11 years ago

MattyMo

MattyMo says:

how did you get it polished out like that??

Posted about 11 years ago

dwayneb9584

dwayneb9584 says:

Fire! I ordered this frame and almost got it with the Flat Black fork, so dope.

Posted about 11 years ago

AlvinGC

AlvinGC says:

What kind of fork did you get?

Posted about 11 years ago

dwayneb9584

dwayneb9584 says:

Went with the gloss instead

Posted about 11 years ago

dwayneb9584

dwayneb9584 says:

BTW... Bad ass TK1

Posted about 11 years ago

Fritschi

Fritschi says:

B.O.S.S.!!!!

Posted about 11 years ago

Fazz7

Fazz7 says:

nice fixie
yeah suntour gang !

Posted about 11 years ago

ComingSoon__x

ComingSoon__x says:

Nicee !

Always wanted one of this

Posted about 11 years ago

Reggie

Reggie says:

Clean ride

Posted about 11 years ago

mktng

mktng says:

great build. slipped the front page i guess. didnt see this. what size are the bars you run ? 42? 44?

Posted about 11 years ago

AlvinGC

AlvinGC says:

42s

Posted about 11 years ago

mktng

mktng says:

you carry a rag with you at all times :P ?

Posted about 11 years ago

AlvinGC

AlvinGC says:

HAHA, Sometimes.

Posted about 11 years ago

Rpreme

Rpreme says:

This is poppin.... Love the SSP group..

Posted about 11 years ago

cycologist

cycologist says:

Excellent Built!

Posted about 11 years ago

SillyGooseCookie

SillyGooseCookie says:

siiiiick

Posted about 11 years ago

Unclip

Unclip says:

inb4 gay comments.

Posted about 11 years ago